بانک پایان نامه های روانشناسی

بانک پایان نامه های ارشد - رشته روانشناسی - پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی عمومی,پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی کودکان,پایان نامه روانشناسی استثنائی-با فرمت ورد - متن کامل-

بانک پایان نامه های روانشناسی

بانک پایان نامه های ارشد - رشته روانشناسی - پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی عمومی,پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی کودکان,پایان نامه روانشناسی استثنائی-با فرمت ورد - متن کامل-

دانلود پایان نامه ارشد:بررسی ارتباط ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، رضایتمندی و تعهد مستمر ...

گرایش بازرگانی داخلی عنوان بررسی ارتباط ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده، رضایتمندی و تعهد مستمر با وفاداری و قصد خرید مجدد (مطالعه موردی تلفن های همراه) تابستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

  

 

بیان مساله

برندکالا عبار ت است از یک نام،عبارت،نشانه،اصطلاح،طرح یا ترکیبی از آنها که هدف آن معرفی یا خدمتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه میکنند و بدین وسیه آنها را از محصولات شرکتهای رقیب متمایز می کنند(کلر،2008)

در عصر جدید که دوران ادغام و جهانی شدن شرکت هاست، ارزش برند یک عامل کلیدی و تعیین کننده در ارزش شرکت و ارزش بازار سهام میباشد.

عوامل مختلفی مانند اعتماد به برند ،ارزش درک شده و کیفیت ادراک شده توسط مشتری نیز باید مورد مطالعه قرار گیرد.شرکتها میخواهند که مشتریان با برند آنها ارتباطی قوی برقرار کنند.بنابراین ابتدا لازم است که در جهت رضایت مشتریان گام بردارند تا مشتریان نیز به برند شرکت تعهد پیدا کرده و به مشتریان وفادار تبدیل شوند.)ابراهیمی،1387)

   
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.