بانک پایان نامه های روانشناسی

بانک پایان نامه های ارشد - رشته روانشناسی - پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی عمومی,پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی کودکان,پایان نامه روانشناسی استثنائی-با فرمت ورد - متن کامل-

بانک پایان نامه های روانشناسی

بانک پایان نامه های ارشد - رشته روانشناسی - پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی عمومی,پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی کودکان,پایان نامه روانشناسی استثنائی-با فرمت ورد - متن کامل-

پایان نامه ارتباط بین محتوی کتاب های فارسی کلاس ششم ابتدایی با مهارت های شناختی، عاطفی و روانی – حرکتی مورد نیاز دانش آموزان

۱-۵٫ متغیرها :

۱-۵-۱٫ انواع متغیرها

متغیرهای تحقیق عبارتند از:

  • حیطه مهارتی که عبارت است از:
  • مهارت شناختی
  • مهارت عاطفی
  • مهارت روانی–حرکتی
  • محتوای کتاب درسی
  • محتوای برنامه درسی

 

۱-۵-۲٫ تعریف عملیاتی متغیرها:

۱-۵-۲-۱٫ حیطه شناختی

شامل تغییرات در تفکر، هوش و زبان کودک می­شود. فرآیند رشد شناختی، یک کودک در حال رشد را قادر می­سازد که یک شعر را حفظ کند؛ راه حل یک مسئله ریاضی را در ذهن خود مجسم کند، راهبردهای خلاق را ایجاد کند و با ارتباط جملات با معنا یک مقاله تهیه کند.

 

۱-۵-۲-۲٫ حیطه عاطفی، اجتماعی

شامل تغییر در روابط کودک با دیگر افراد، تغییر در عواطف و تغییر در شخصیت می­شود. نحوه پرورش کودکان توسط والدین به گونه­ای است که یک پسر به صورت پرخاشگرانه به همکلاسی خود حمله می­کند؛ رشد عوامل ابزارگری و اظهار وجود در دختری نوجوان، باعث می­شود از گرفتن یک نمره خوب احساس شادمانی کند؛ این موارد همگی انعکاس از فرآیند رشد روانی، اجتماعی هستند.

 متن کامل پایان نامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.