بانک پایان نامه های روانشناسی

بانک پایان نامه های ارشد - رشته روانشناسی - پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی عمومی,پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی کودکان,پایان نامه روانشناسی استثنائی-با فرمت ورد - متن کامل-

بانک پایان نامه های روانشناسی

بانک پایان نامه های ارشد - رشته روانشناسی - پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی عمومی,پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی کودکان,پایان نامه روانشناسی استثنائی-با فرمت ورد - متن کامل-

پایان نامه رابطه خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان پسر

اهداف پژوهش:

هدف اصلی :هدف پژوهش حاضر عبارت است از تعین رابطه خودکارآمدی ،اهمال کاری و اضطراب امتحان با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان پسرسال اول متوسطه دوم شهر اسلام آباد غرب درسال ۹۴-۱۳۹۳ است.

اهداف فرعی :

تعیین رابطه خودکارآمدی با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان پسر

تعیین رابطه اهمال کاری با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان پسر

تعیین رابطه اضطراب امتحان با پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان پسر

 

 

فرضیه های پژوهش :

بین خودکارآمدی وپیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد

بین اهمال کاری و پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد

بین اضطراب امتحان وپیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد

بین خودکارآمدی،اهمال کاری و اضطراب امتحان بر پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد.

متن کامل پایان نامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.