بانک پایان نامه های روانشناسی

بانک پایان نامه های ارشد - رشته روانشناسی - پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی عمومی,پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی کودکان,پایان نامه روانشناسی استثنائی-با فرمت ورد - متن کامل-

بانک پایان نامه های روانشناسی

بانک پایان نامه های ارشد - رشته روانشناسی - پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی عمومی,پایان نامه روانشناسی بالینی,پایان نامه روانشناسی کودکان,پایان نامه روانشناسی استثنائی-با فرمت ورد - متن کامل-

پایان نامه با موضوع نقش نرخ بالای تسهیلات پرداختی در ایجاد اقساط معوق

 متن کامل پایان نامه ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی عوامل موثر بر ایجاد اقساط معوق بانک قوامین استان کرمانشاه

قسمتی از متن پایان نامه :

فروش اقساطی:

فروش اقساطی از نوع معاملات نسیه است که در آن مشتری کالای معینی را خریداری کرده تحویل می گیرد. اما قیمت آن به تدریج در فواصل زمانی مشخص می پردازد مطابق قانون عملیات بانکی بدون ربا، بانک ها می توانند به منظور ایجاد تسهیلات لازم جهت استفاده در امور تولیدی وخدماتی سه گروه از کالاهای زیر را تهیه و از طریق فروش اقساطی در اختیار متقاضیان قرار دهند.

الف – مسکن

ب- وسایل تولید، ماشین الات وتأسیسات

ج- مواد اولیه لوازم یدکی وابزار کار

مطابق قانون روش فروش اقساطی بایستی فقط برای تأمین منابع مالی مورد نیاز در امور تولیدی وخدماتی مورد استفاده قرارگیرد نه در مورد بازرگانی و مصارف شخصی(احمدی ، صفرزاده ، ص ۱۰۲،۱۳۸۹)

(۲-۹-۶)- اجاره به شرط تملیک:

طبق آئین نامه قانون عملیات بانکی بدون ربا اجاره به شرط تملیک عقد اجاره ایست که در آن شرط شود مستاجر در پایان مدت اجاره و در صورت عمل به شرایـط مندر ج در قرار داد عین مستاجر را مالک گردد. اجاره به شرط تملیک در بخش های تولیدی، خدماتی، و مسکن کاربرد داد. (بهمنی،غفاری،۱۳۸۹ص۱۳۰)

(۲-۹-۷)- معاملات سلف:

     طبق ماده چهارده فصل سوم قانون عملیات بانکی بدون ربا معامله سلف عبارتست از پیش خرید نقدی محصولات تولیدی به قیمت معین  به موجب همین آئین نامه بانک ها  می توانند به منظور ایجاد تسهیلات لازم جهت تأمین قسمتی از سرمایه در گردش واحدهای تولیدی منحصرا بنا به در خواست اینگونه واحدها مبادرت به پیش خرید محصولات تولیدی آنها نمایند.

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

هدف این تحقیق دستیابی وشناسایی عوامل درون سازمانی تاثیر گذار در ایجاد اقساط معوق  تسهیلات پرداختی به مشتریان بانک قوامین استان کرمانشاه می باشد.

اهداف جزئی:

۱-  شناسایی میزان تاثیر عدم کنترل ونظارت کافی بانکی در ایجاد اقساط معوق.

۲- شناسایی میزان تاثیر عدم اخذ تضمینات وضامن معتبر در ایجاد اقساط معوق.

۳- شناسایی میزان تاثیر نرخ بالای تسهیلات پرداختی در ایجاد اقساط معوق.

که باشناخت این عوامل بانک می تواند مطالبات معوق را کنترل نماید و بستر لازم را برای افزایش نقدینگی بمنظور ارائه خدمات بیشتر به متقاضیان را فراهم نماید.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی عوامل موثر بر ایجاد اقساط معوق بانک قوامین استان کرمانشاه  با فرمت ورد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.